Gratis update/Upgrade versie 12 naar versie 13

Nieuws en wetenswaardigheden over Kurzweil 3000

Moderators: Henriette, Henk Eland

Gratis update/Upgrade versie 12 naar versie 13

Berichtdoor McMullies » 04 Aug 2013, 17:55

Hallo.

Heeft iemand al de gratis update/upgrade van versie naar versie 12 al?
Kan het nergens vinden?
McMullies

Re: Gratis update/Upgrade versie 12 naar versie 13

Berichtdoor Dani » 04 Aug 2013, 18:36

Nope. Behalve de aankondiging is er op de site van Lexima niets te vinden.
Dani
Dani

Berichtdoor McMullies » 04 Aug 2013, 19:38

Schiet op dan.. :mrgreen:
McMullies

Berichtdoor Elly » 05 Aug 2013, 16:52

Ik heb vorige week bij lexima dezelfde vraag gesteld. Dit was het antwoord wat ik vandaag ontving.

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Helaas heeft de update vertraging opgelopen en is deze nog niet beschikbaar. Wij hebben echter van onze leverancier de toezegging gekregen dat dit op kort termijn geregeld gaat worden. Zodra dit het geval is zullen wij dit wederom in onze nieuwsbrief vermelden.
Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Ilse Robers
Consulent Dyslexie-ICT, Informatie & Advies

Elly
Elly

Berichtdoor McMullies » 05 Aug 2013, 20:37

Elly, dank voor je berichtje. :!:
McMullies

Berichtdoor cadan » 17 Aug 2013, 11:07

Bedankt voor de info

Midden juli heb ik v12 gekocht. Toen werd gezegd dat v13 binnen 1-2 weken zou komen. Dus vandaag vol goede moed begonnen maar KW vond geen updates.

Nu weet ik dat ik niet de enige ben
cadan

Berichtdoor HannoZ » 24 Sep 2013, 21:31

Ik heb sinds vorig week diverse keren gevraagd om reactie op mijn aanvraag naar de upgrade naar versie 13. Echt heel vervelend dat ik hier dagelijks naar heb moeten vragen. Vandaag kreeg ik eindelijk bericht. Maar nu ontving ik alleen een nieuwe code, geen uitleg en geen link. Op de site staat heel duidelijk dat "Na controle van uw klantgegevens en serienummer ontvangt u zo spoedig mogelijk een e-mail met de link voor download, instructie en het nieuwe serienummer voor registratie van v13. Aan deze upgrade zijn geen kosten verbonden." Op de site is vervolgens helemaal geen link of upgrade te vinden. Dus ik kan nu nog steeds niets.

Als iemand voor mij weet hoe ik alvast upgrade 13 kan downloaden dan zou dat geweldig zijn.

Gezien de vele klachten op dit forum zou ik hopen dat Lexima iets doet aan haar service, zo mooi om zo'n mooi product te gebruiken en zo fijn dat een verbetering met gebruik van ePub bestanden mogelijk is. En dan zo jammer dat dit slecht wordt opgevolgd door Lexima.
Plaatsvervangende schaamte krijg ik naar al die mensen die net als u ploeteren voor zo iets simpels.
HannoZ

Berichtdoor McMullies » 28 Sep 2013, 14:16

Tja, het nieuwe nummer heb ik nu .....nu gewoon weer even een paar weken wachten op de werkende link zonder foutmelding...... :oops:
McMullies

Berichtdoor HannoZ » 28 Sep 2013, 20:29

Ik moet mij deels verontschuldigen aan Lexima and Sensotec. Hoewel het tergend lang duurde voordat ik alle upgrade gegevens had ontvangen had ik wel degelijk een keurige attachment aan mijn e-mail waar alle upgrade instructies en links in stonden. Bij deze.

Wat een prachtig product is versie 13. Ziet er het zelfde uit maar ik heb de indruk dat het sneller werkt en het gebruik van ePub bestanden is kind éénvoudig en werkt heel goed.

Ik had wel problemen met het installeren maar gelukkig waren er mensen voor mij die bovendien zo goed zijn geweest hun tips op dit forum te delen. Bedankt daar voor.

Ik heb zelf een hand scanner van I.R.I.S. gekocht (IRIS) en ook dat werkt heel mooi. Ik zal na wat ervaring een stukje hierover delen.
HannoZ

Berichtdoor Elly » 28 Sep 2013, 22:22

Ik wilde vandaag de update downloaden maar bij 54% stopt het download proces. Ik heb nu nog steeds geen bestand om te installeren. Weer maar eens een berichtje naar Lexima gestuurd.

Elly
Elly

Volgende

Terug naar Nieuws en wetenswaardigheden