Overzicht gescande/bewerkte boeken prikbord

Gebruik dit prikbord voor het voortgezet onderwijs

Moderators: Henriette, Henk Eland

Re: Overzicht gescande/bewerkte boeken prikbord

Berichtdoor Elly » 05 Aug 2012, 22:23

Weer een snelle update omdat al enkele mensen hebben gereageerd. Ik zal proberen de lijst zo actueel mogelijk te houden.

Rood zijn de aanbiedingen en vragen vanaf 1 augustus.

Ik hoop het druk te krijgen met aangeboden boeken te verwerken want alle hulp is welkom.

Gr. Elly
Je hebt niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Elly

Berichtdoor creannette » 19 Aug 2012, 12:06

Hoi Henriette,

Waar vind ik de lijst met boeken voor vo die al gescand zijn en up to date zijn?

Groetjes Annette
creannette

Berichtdoor Pamela » 05 Sep 2012, 19:59

Hallo,

wie kan me helpen aan pdf van:

9789034552891 wereld wijs 1 hv handboek
9789034555236 wereldwijs 1v werkboek

9789460300615 Pourqoi pas! 1 cahier d'exercices (version internationale)
9789460300608 Pourqoi pas! 1 livre de l'eleve (version int)

Je maakt ons erg blij ;)
Bedankt alvast voor een reactie.

Groetjes Pam
Pamela

Berichtdoor JudithVJ » 05 Sep 2012, 21:01

Beste pamela,
Ik heb voor jou beide Franse boeken bewerkt en al! Er moet alleen nog het laatste hoofdstuk van het werkboek bewerkt worden. Zou jij dat als tegen prestatie willen doen voor ons?
Kun je mij je mailadres sturen dan kunnen we via we transfer de boeken uitruilen.
Groetjes, Judith
JudithVJ

Berichtdoor LucasJansen » 12 Sep 2012, 12:57

Nieuw hier,

Ik ben nieuw hier. Heb op de lijst een aantal boeken zien staan die we graag zouden gebruiken. Hoe doe ik dat dan verder, neem ik contact op met de naam die erachter staat?

gr
Caroline
LucasJansen

Berichtdoor Elly » 12 Sep 2012, 13:45

Je kunt aan de naam die erachter staat een PB-tje of E-mail sturen en vragen of ze het toe willen sturen. Als je E-mail adres toevoegt dan kunnen ze het bv met WeTransfer toesturen want via mail zijn de bestanden te groot.

Elly
Elly

Berichtdoor Elly » 08 Dec 2012, 16:27

Weer een bijgewerkt lijst. De gevraagde boeken vn voorgaande jaren zijn verwijderd als er niets gescaned of bewerkt was aangegeven. Ook weer wat nieuwe boeken. Met het nieuwe licentiesysteem van Dedicon is het ook mogelijk verder bewerkte dediconboeken aan te bieden je moet dan nog wel een licentie aanvragen. Dus als je boeken nog veel hebt moeten aanpassen bied ze aan voor je collega gebruikers.

Elly
Je hebt niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Elly

Berichtdoor PetraH » 08 Dec 2012, 17:13

Hallo,

In de lijst van gescande boeken, staan er twee (muziek op maat (ed 8) die via Dedicon niet verkrijgbaar zijn. Is het mogelijk dat ik die van overneem van degene die ze gescand heeft (rens)?
Drie andere boeken staan niet op de lijst (2x Moderne Wiskunde 10e ed 1 havo/vwo deel a & deel b en Muziek op Maat (8e ed),, Havo/Vwo werkboek. Die ga ik dus zelf inscannen. Hoe kan ik t.z.t. doorgeven dat die dan voor anderen beschikbaar zijn?

Hartelijke groet,

PetraH
PetraH

Berichtdoor Dani » 08 Dec 2012, 18:36

Zie de instructies op de eerste pagina van het excel bestand. Het is een kwestie van invullen en naar Elly sturen.
Dani
Dani

Berichtdoor Elly » 02 Jul 2013, 21:17

AKTIE GEVRAAGD

Ik wil de lijst weer eens gaan opschonen tegen het nieuwe schooljaar. Vorig jaar hebben een aantal mensen boeken gevraagd, graag wil ik horen of jullie mogelijk zelf deze boeken hebben bewerkt. De volgende personen wil ik vragen in de lijst na te gaan of ze deze boeken inmiddels hebben bewerkt of ontvangen. Graag een reactie als de boeken niet meer relevant zijn om ze van de lijst te verwijderen.

Ik heb ze gesorteerd zodat de boeken boven aan de lijst staan.

De volgende personen graag even naar deze lijst kijken: Elly / Jans / jolanda loozeman / Josca / JudithVJ / kurzweiler1 / Lauren / Mario1 / pauliendoorzetten123 / zozo

Ik wacht jullie reactie af.

Gr. Elly
Elly

VorigeVolgende

Terug naar Prikbord Voortgezet onderwijs