boekenlijst VMBO-T

Gebruik dit forum voor gebruikersvragen over Kurzweil versie 12

Moderators: Henriette, Henk Eland

boekenlijst VMBO-T

Berichtdoor john » 20 Jun 2014, 19:43

Nu mijn kleinkind de basisschool heeft verlaten en naar het VMBO onderwijs gaat lopen we tegen een probleem. Misschien kan mij iemand helpen of een tip geven,hetgeen we erg op prijs stellen
Op de basisschool hebben we heel wat boeken gescand en gemerkt dat het bewerken van boeken met veel kleuren en platen erg bewerkelijk is.
Omdat Kurzweil bij mijn kleinkind tot aanmerkelijke prestaties heeft geleid vinden we het belangrijk dat nu ook in het vervolgonderwijs met Kurzweil gewerkt gaat worden. En nu mijn vraag: in de boekenlist voor het komende schooljaar vond ik verschillende boeken die via Dedicom besteld kunnen worden. Echter een aantal boeken is wel gescand maar niet bewerkt. Waarschijnlijk te arbeidsintensief.Vraag 1 Zijn er boeken voor het VMBO-T te krijgen (kopen) die gescand EN bewerkt zijn. Vraag 2 Zijn er ouders (of anderen) die het [probleem herkennen en SAMEN met mij (of meerdere personen) boeken voor het VMBO-T 2e leerjaar willen scannen en bewerken? Mijn adres :jvdwarenburg@ziggo.nl Alvast bedankt vboor de moeite en wie weet...Groet John
john

Re: boekenlijst VMBO-T

Berichtdoor Elly » 20 Jun 2014, 23:40

John,

Op het prikbord zijn de boeken die aangeboden en gevraagd worden te vinden. Ik heb net de laatste lijst geplaatst viewtopic.php?f=26&t=774&start=70#p7823 niet alle boeken staan in deze lijst alleen degene die bij mij aangeleverd worden.

Zou je de boeken voor het basisonderwijs ook willen delen je kunt dat op dezelfde manier doen via het prikbord basisonderwijs. De laatste lijst is in dit topic gegeven.
viewtopic.php?f=24&t=926&start=40#p7477

Gr. Elly
(beheerder lijst BO en VO)
Elly

Terug naar Vraagbaak Kurzweil V12